♥ Kertu ♥

♥ Kertu ♥

Wednesday, November 4, 2015

Ürgema instinktid möllavad!

Kuuldes ema ja mehe jutte, minu magamis-seikadest, siis võiks mind vist lausa hulluks pidada? Aga ilmselt on see siiski suur südamesoov oma ihuvilja iga hinna eest kaitsta ja tema eest hoolitseda.

Kuna ka juba sünnitusel selgus, kui olin piinelnud valudes üle 14h ja valudevahed olid 1m, siis suutsin end nii hästi välja lülitada ja sõna otseses mõttes 1minut magada! Nii et nüüdseks mäletan häguselt kuuldud lauset: "Näe, jälle magab :D !"

Ja nii ka siin, nüüd kodus olles. Küll on siin päeval olnud hetki, kus ema räägib minuga köögis olles juttu, ja sekund hiljem minu tuppa tulles, ehmatab meid lapsega poolsurnuks, sest me ju magasime nii sügavalt ja keegi tuli meid segama :D Täitsa jube...

Ja täna öösel sai nii mina kui ma mu mees rabanduse. Lugu samalaadne. Aga olin lahtiste silmadega mehe juuresolekul lapsele tekki peale sättinud (laps magas meie voodis sel ajal) ja mees hakanud minuga rääkima, vastust ei mingisugust. Ja siis puudutas mind - ja oh seda kisa mis minu seest tuli! Täitsa pekkis, mis minuga toimub :D Loodan, et ma kuidagi oma pisikesele Tibule niimoodi liiga ei hakka tegema, aga tundub, et kõik siiski ülla eesmärgi nimel, tahan teda kaitsta ja valvata 24/7 :-) Ja päris iga öö niimoodi unesegasena siiski ei rända.

Täna öösel saimegi peale seda intsidenti tibuga esimese suurema une - vist lausa pea 6h nagu selgub, sest sättisime magama 1 ajal öösel, kolmene söötmine jäi vahele, ja hakkasime ärkama poole 8 ajal hommikul :D Mõnus! Tunnengi end täitsa puhanuna. Aga Tibu magab jälle, nüüd lõunaund ja siis varsti õue värsket õhku hingama. Aga tema ju peabki rohkem magama ja veel rohkem sööma, sest on ju kasvav organism.


Ning siinkohal oleks hea ka veel ühest oma avastusest rääkida. Nimelt on mingi kamarajura mul seoses numbrite, koodide jms-ga. Üldiselt on mul mälu VÄGA hea! Isegi ema ja mehe paroolid-asjad on meeles, ka enda omad. Aga viimasel ajal kuidagi tahan miskipärast numbrikombinatsioonid omavahel segamini ajada, nr-id kõik õiged, aga järjekord vale :D Eile ka poes käies, no ei tule meelde! Tean, mis nr-id on, aga no õigesti neid ritta sättida ei suuda.

Peaks järsku Tauri Tallermaa juurde mälutreeningusse minema?!? :D




Müstika ikka, milline elu!

No comments: