♥ Kertu ♥

♥ Kertu ♥

Tuesday, November 10, 2015

My this year's Christmas challenge ehk väike moeblogi vahelduseks!

Kuna tunne oma uues kehas on lihtsalt vapustavalt mõnus, noh, kui välja arvata need endiselt 5 ülekilo ja "ilusad" armid kõhul, siis olengi siin jõudumööda oma "tuunimisega" tegelenud.

Kõige esimesena võtsin ette oma "klikiaegsete" prillide uuenduskuuri, see nädal mingi päev peaks uued raamid kätte saama, ei jõua ära oodata, need on NII ilusad :-) Eks ma siis uhkustan nendega ka, kui olen kätte saanud!




Eile sai käidud üle pika aja juuksuris. Mu juuste tekstuur on nii muutunud, kuidagi väga kuivad ja katkised tundusid ning kuna mul väga neid aega kammida ka pole (loe: ei viitsi kammida :D ), siis on neid ikka jõhkralt ka välja tulnud selle katkumise käigus, kui üle päeviti oma koidula-sonksiga ema juurde kammimisse lähen, sest endal lihtsalt jõud enam üle ei käi. :D Aga eneselegi üllatuseks selgus juuksuri juures, et polegi asi nii hull, kui olin kartnud. Tema arvates väga ilusad ja paksud juuksed, nii et lõpuks hea 5cm raatsisime maha võtta. Seega jäid ikkagi pikad juuksed veel mulle, vaatab kaua ma kannatan ja kuidas nüüd värskelt juuksuri käe alt läbi käinud juuksed toimivad :D Aga siiski lasin teha midagi põnevat! Elu esimene hair-tatoo. Mu meelest väga äge: süda ja sees täht K nagu Kertu! <3 Ja muidugi ka värvisime, selliseks pruunikas-oranžikaks. I just love my new hair! Kuna karvakasv peaks olema endiselt võimas mul, siis ei kahetse ma absoluutselt midagi! :D Kes ei riski, see shampust ei joo!



Nii-nii. Siis ükspäev käisin sõbranna juures näohoolduses. Raseduseaeg ja hormoonidemöll on kõik kuidagi paika loksutanud. Mul ikka olnud siin punnide-vinnidega probleeme. Aga nüüd on kõik kui imeväel kadunud või noh, mitte täielikult, eks nägu ikka puhastub.
Käisin ka raseduse ajal ja ka enne seda juba näohoolduses ja kasutasin korralikke enda nahatüübile sobilikke tooteid, aga tulemust polnud siis veel näha. Aga see järjepidev näo eest hoolitsemine on end ära tasunud ja õnneks pole ma ainuke, kes nii arvab, sest ka sõbranna uuris ja puuris mu nägu ning kõik on tõesti parem.. ja kui nii jätkan siis varsti on veel parem. :-)
Selle muutuse üle olen ma ikka kõige õnnelikum üldse oma suurtest muutustest. Sest mind on alati selle näoteema pärast isegi noritud. Võhivõõrad inimesed on tulnud rääkima, alustanud "läbi lillede" ja siis kord isegi üks, väidetavalt näohooldusega tegelev naisterahvas, hakkas mulle oma võimsat teenust pähe määrima. Täiesti lambivõõras! Et kas ma ikka hoolitsen oma näo eest ja bla-bla-bla... Hallooo!?! Aga see selleks, ma teadsin, et ühel päeval kõik muutub. Need näoarstid ka midagi ei tea, olen ka seal kontrollis käinud. Arvati, et mul on mingi akneteema... No sellisel juhul peaks mul nüüd terve nägu vist armiline olema!?! Ohjah :-)

Ja siis last but not least. Olen veidi ka shoppamisega tegelenud :D Ja tänapäeval on selleks õnneks palju võimalusi, ei pea isegi kodunt välja minema ning lapsega oleks ausaltöeldes väga tüütu mööda kaubanduskeskuseid kolada. Pole see ringi rändamine ja shoppamine mulle kunagi meeldinud. Aga kodus arvuti taga on mõnus. Kui tead oma täpseid mõõte ning leiad meeldiva ja usaldusväärse müüja, siis on kõik võimalik! :D
Siinkohal peangi ära mainima ja tegema väikese reklaami järgnevatele müüjatele:

Kärt Lind - Moeklikk

&

Evelin Kaasik Shop

Super tore ja kiire teenindus mõlema poolt!



Ostetud riietest siis.

Moeklikist sain ilusa ja sooja mantli talveks ning mõnusad paksemad retuusid.

 Vabandan oma plekise peegli pärast! :D




Ja Evelini juurest ostsin jõulupidude jaoks ilusa kleidi ja saapad. No ja nendega on ikka vaja üks korralik väljakutse läbida! Kleit läks küll enam-vähem normaalselt selga, kuid see kõhuke vajab veel trimmimist, hetkel veidi naljakas, nagu oleks paar kuud rase :D Aga pole midagi, küll selle kõhu ka trimmi saab!

Hetkel siis selline! No pluusiga on enam-vähem, olen täitsa rahul, aga kleidiga veel käia ei julgeks :-) 20 päeva pärast sünnitust.

Mu väike tiigrikõht kah. Otsevaates ei hakka teid hilja õhtul õudusunenägudega hirmutama :-) See väike "kõhuke" tulebki veel trimmi saada. Aga ma ei põe, ärge teie ka muretsege! :D


Aga nende jalanõudega on ikka korralikku huumorit juba saanud :D Kena 13cm konts ja ma pole kunagi olnud mingi kontsainimene. Aga no ühel korralikul noorel ilusal emal ju peaks ikkagi kapis ühed kontsad olema... Või mitte? No ma proovin-vaatan-harjutan, kuidas hakkama saan. Ilusad on nad küll ja no kui ma selle kõndimise kord selgeks saan, siis olen selline püss, et... oioioiii :D Ja pole vaja ka mehelt enam musi norida, saan minna ja ise võtta :D





Ja nüüd Padjaklubi lainele...


Kena õhtut kõigile!

No comments: