♥ Kertu ♥

♥ Kertu ♥

Wednesday, December 30, 2015

Sünnipäev on tore päev! :D

No nii on!

Mõtlesin küll, et kuna juba mullahais kergelt juures, siis üritaks selle tänase päeva lihtsalt maha vaikida, kuid ei saa! :D Esiteks ei lase seda päeva unustada facebook'i rahvas, käinud on külas ka oodatud ja ootamatuid külalisi, on helistatud ja sõnumeeritud :-) Nii tore, et ma ikka teil kõigil meeles mõlgun! :-)
Kingitused ja õnnitlused ja üllatused on ka kõik olnud nii vägevad, et täitsa tore üle pika aja olla tähtis nina :D Pool päeva saab veel päeva täht olla! :-)

Aga kõik on olnud SO good so far :-)

Ja nagu ikka, siis siit tuleb ka pildiralli :D


Kingiti selline õhupallidega šampusepudel. Kuna alkoholi pruukida ma ei tohi, aga tahaks ju ka ikkagi aastavahetuse "pauguga" vastu võtta, siis nüüd on see võimalik :D

Palju häid soove edaspidiseks mulle :D





Ja kuna ei vea mängus ega loteriis, ju siis veab armastuses! :-)


OK :D


Ja SIIN on üks super hea ja lihtne juustukoogi retsept minusugustele magusasõpradele :-) Tegin järgi ja on tõepoolest imemaitsev!!!


Mu kallis meheke kinkis mulle soolalambi :-) <3 Pidavat hästi õhku puhtana hoidma ja bakterid eemale peletama, mis haigusi võiksid meieni tuua. Loodame, et toimib ka!


Tädi Geiri kaugelt Šotimaalt saatis Kertukesele "roosamannat" ja mulle saapad :-)


Armas onu kinkis kommi nagu ikka :-D ja kuna soovisin leida uut paremat armide vastast vahendit, siis kingiti ka selline õli :-) vaatab, kuidas toimib. Muidugi uuest aastast plaan ka väikese treeninguga alustada, eks näis, kuidas läheb :-)

Proovin seda :-)


Tädi Kiku tuli lillede ja kommikarbiga :-)

Ja preili Kertuke magab emme küljes linakeses iluund, sel ajal, kui emme kokkab ja ahju kütab ja pesumajandusega tegeleb :-)

Ja last but no least! Üks armas video meie armsast jutustajast ja särasilmast SIIN



Tsu-tsu-fre-ee-iii!!! :-)

No comments: