♥ Kertu ♥

♥ Kertu ♥

Saturday, January 2, 2016

HAPPY 2016!!!


Kuigi seekord möödus minu aastavahetus veidi teistmoodi - kodus aknast ilutulestikku vaadates - ei jäänud see siiski tulemata. Valvasin armsa Kertukese und ning kaitsesin Snoopykest "kurjade" paukude eest. Ütleme nii, et ma ei jäänud mitte millestki ilma. Õues oligi liiga külm, et selleks 3-4ks minutiks välja ronida. Kõik oli ideaalselt ka minu toa aknast näha. Tegingi mõne väikese videoklipi ning mõned selfied lapse ja koeraga :D




Snoopyke vaatamas, mis värk seal õues toimub :D



Ja nagu ikka kombeks on, siis püstitasin minagi endale uue aasta lubaduse. Hakkan trenni tegema :D et oma rasedakõht uuesti trimmi saada. Esimene päev juba tehtud. Loodan, et ikka saan hakkama, sest oi-oi KUI raske see oli :D ! Selliste külmadega ongi parem esialgu toas trennitada, et õues mitte külma saada. Kuigi väga ju tahaks ka hobuste juurde, pean sellega jälle ootama... Alati leiab vabanduse miks mitte midagi teha. Aga no vaatab, kuidas kulgema hakkab see värk, kui väga tahta, küll siis leiab ikka võimaluse ja aja :-)
Kertukese plaanin ka trenni viia - vanniujutamissse. Sest no ilmselgelt on see kodune väike beebivann talle väikseks jäänud. Piiga tahab niimoodi ujuda, et oi-oi-oi! :D


Ja ma ikka ei jõua oma last ära imetleda. No kuidas saab ikka NII armas olla! Need ilusad meresinised silmad - ma lausa upun nendesse! :-)




Ta on juba nii asjalik, jutustab oma loomadega, viskab nalja ja on muidu nunnu :D

Eriti armas on ta magades. Ma ainult imetleks teda :-) Minu väike printsess! <3 Kes muide tegi uue aasta tuleku puhul ka oma magamisrekordi - lausa 6 tundi. Saime mõlemad kenasti välja puhatud, kuid mu vaesed tissid olid plahvatamas :D


Aga OK. Olge siis sama mõnusad edasi ja nautige elu!

Kõike kaunist!


(#)

2 comments:

Anonymous said...

Oled lasknud kõhulihaseid kontrollida, et ei ole diastaas ?! Tegelikult isegi, kui pole soovitatakse absidega oodata 6k :D

ツNöpsu♥ said...

Kontrollis käidud ja luba antud kõhulihaste trenniks ;-)Ega ma neid harjutusi korralikult nagunii teha ei jõua, tunde järgi. Rohkem mingi kava ja eesmärk igas päevas. Vaatan kaugele üldse jõuan :-)