♥ Kertu ♥

♥ Kertu ♥

Wednesday, January 13, 2016

Ega tali taeva jää! :D

Kõigepealt ikka paugutas korralike miinuskraadidega ja nüüd sajab ja sajab ja sajab - LUND!!! :-) Ja temperatuur on ka inimlik, ei pea lapsega toas külmapühasid pidama, vaid saab õue värsket õhku ka ikka hingama minna, ilma et peaks muretsema külmumise pärast :-)

Aga ei, lumi mulle on alati meeldinud. Eriti nüüd, kus ma ikkagi seda 30 Days Challange't ei viitsinud teha, kaks päeva olin tubli :D siis nüüd saab lund lükata, trepist üles-alla last koos vankriga tassida ning ka puid vedada, sest talvel ikka peab iga päev ahju väikese tule tegema, et toas seda õiget temperatuuri hoida :-)

Lumest siis ka mõned kohustuslikud pildid, mis täna tehtud said. Hea meenutada kunagi, kui palju lund 2016 aasta jaanuar meieni tõi.









Muidugi kirss tordil oleks sellise ilmaga ka hobuste juurde jõuda, reega rallida või ratsutada, aga see on hetkeseisuga ilmselgelt teisejärguline. Kõigepealt peame vanaema "ära rääkima", et ta meiega kaasa viitsiks tulla ja no Kertukene peab ka emmele siis tubli laps olema. :-) Äkki nädalavahetusel õnnestub :-)

Meenutan siis enese lohutuseks hobuseid, keda olen kunagi nö nullist kuni lõpuni (sõidu - ja veokatseteni või turismihobuseks) ette või sadulasse õpetanud, neid ei ole teab mis palju, kuid töö on olnud igati korralik (ennast kiitmast ma ei väsi :D) ja meeldiv ja meeldejääv ja tore :-) Kõik on kuidagi "omaks" saanud ja nii armsad mulle igavesti :D See rakendivärk on üldse mulle kuidagi rohkem loomupärasem, ratsutamises pole ma kunagi eriti hiilanud :D No seljas püsin, saan ka "sääreväristajatega" ratsutatud, kuid jah - rakendivärki ei ületa siiski miski!

Niisiis.

Nurmenuku ajast on mu lemmikud kindlasti:

Kevade:

Kuldar Matu:

Lisaks sai üheskoos teiste tüdrukutega veel tehtud tööd:

Viggo:

Viktor:

Nektar:

Ja vaieldamatud lemmikud veel:

"Onu" Kaimar (kellega on saanud nalja nabani ja kes on ikka üks tõeline ER - rammumees!!!):

Kasper (kellega käisime esimest korda Toris sõidu - ja veokatsetel - saime I koha :-)

Koit (kes 2012 püstitas koos meiega ER parimad ajad Tori ringrajal!!! Kus sellel loomal on alles liikumist!)


Ja siis Tihuse!

Minu etteõpetatud hobused "nullist":

Loona:

Viona:

Voila:

Vipsi:

Ja saduldatud said:

Loona:

Väänik:

Legato:

Tihuse nunnu-loomasid on muidugi suurel hulgal veelgi, kuid ma ei jõua neid kõiki hetkel lihtsalt ära mainida! Olgu nad tervitatud kõik siiski :-)

Ja kuna blogi kannab nime "Ilmaime Kertu ja maailm tema ümber", siis oleks siinkohal ka õige paar pilti meie arenemisest postitada. Tüdruk saab järgmine nädal juba 3-kuuseks ning on mängumatil avastanud põnevad mänguasjad. Tubli laps :-)



Küll see mängimine on ikka väsitav :D



CHEERS!

No comments: